Vem är Sofia Bergdén ?



Ja, vem är då jag
?
Jag heter då Sofia Bergdén, som det står typ överallt och ni kan omöjligt ha missat det ;) Jag är en glad tjej som är född den 16 november 1990. Jag brinner verkligen för sång, och har en stor del av mitt liv lagt ner supermycket tid till sång och musik. Ni kan se och höra mig sjunga genom att klicka här.

Jag har ett väldigt stort intresse när det gäller pyssel och sånt. Jag och min mamma brukar sitta och göra egna högtidskort, dvs. typ gratulationskort, bröllopskort, dopkort och mera. Det är väldigt avkopplande att sitta ner och pyssla. Man gör precis som man vill och format kortet efter smak och känsla. Mycket kreativitet behövs.

Jag lägger ner väldigt mycket tid på mina syskon Anna och Arvid. Dom är så pass mycket yngre än mig så att dom skulle kunna vara mina egna barn. Anna är född 05 och Arvid 08. Så ni ser ju själva, dom är väldigt små.

En till grej som jag och mamma har gemensamt och som båda är väldigt frälsta över är Linedancen. Vi har dansat sedan i Januari 09 och älskar det mer och mer för varje gång. Många tror att Linedance bara är Country, men det är mycket mer än så.. vi dansar till all sorts musik som man knappt kan tänka sig till. Ni kan se när jag dansar Linedance genom att klicka här(jag längst fram till vänster i vit klänning).

Jag fick en kamera i studentpresent när jag tog studenten den 28 maj 2009 av min älskade pappa och fotograferar allt fint jag ser. Jag tycker om att stå bakom kameran lika väl som framför. Dock har jag dålig fantasi när det gäller poser och miner, men det kommer väl med åren. Hehe.

Varför bloggar jag?
Jag började blogga för ett bra tag sedan nu. November 2007 startade jag min blogg. Anledningen till att jag startade den var för att jag ville kunna skriva av mig mina ord och lära mig att skriva bättre. Jag tycker att mina framsteg har blivit jättebra. Jag skriver mycket bättre nu än vad jag gjorde förr och jag har lyckats bättre med bloggen än vad jag trodde jag skulle göra. Jag älskar verkligen att blogga och ser ingen framtid utan bloggen. Men bloggen får jag många nya kontakter och får en massa inspiration i mitt liv i andras bloggar.

Jag har aldrig funderat på att lägga ner bloggen helt, men dock finns ju dagar man verkligen inte orkar och dagar då man har bloggtorka. Men sådana dagar har ju alla och det tär ju inte på bloggen precis. Men jag märker det, att när jag varit borta från internet och dator i en vecka eller mer så kliar det verkligen i fingrarna.. M å s t e  B l o g g a ! Hihi


Jag hoppas att ni fick er ett litet humm om vem jag är. Om ni har några frågor om mig som inte står här så är det bara att fråga på....

Viktigt att läsa innan du kommenterar:

¤ Reklam publiceras ej
¤ Kränkande kommentarer tas genast bort
¤ ip-nummer är oerhört lätta att spåra

¤ Jag gör inte längre gratis bloggdesigner

» David

Dig jag träffad epå stan idag? :P

2011-04-28 // 17:31:10

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Vår förlovning: 11/11 -11 kl.11.11