Nu har jag FAN fått nog

Jag är så jävla arg. Ledsen. Besviken. Det är TVÅ, två underbara människor på min pappas sida som ska komma på min student. Två stycken.. och det är dom två som jag träffar allra minst.. DOM har tänkt att komma... men inte någon annan på pappas sida. Inte ens pappa. (?) Jag älskar min pappa, visst gör jag... men jag är så jävla ledsen!

Den första dottern, första barnbarnet tar studenten.. betyder det ingenting?? Jag har inte släppt ut mina känslor om detta fören nu. Det är tur att jag har en extrafarmor och en extrafarfar (Inger & Henrik) som ställer upp för mig.. Jag skiter i om jag kanske skapar jävligt stora komplikationer genom detta, men det är såhär jag känner...

Näst intill alla, på mammas sida ska komma. Men bara två stycken på pappas. Underbara Thomas och Stefan. Mina älskade farbröder.. Ärligt talat, fan vad ni är underbara... åker hur långt som helst för att se mig, lilla mig, ta studenten.. vi har inte haft någon bra kontakt alls, förens de senaste året typ!

Sååå skönt att få ut mina känslor. Det är såhär jag känner. Besviken är jag. Ledsen. Jag kan liksom inte förstå det.. den första i familjen som tar studenten, och ingen vill komma? Vill kanske är fel ord... men som inte kommer. Man tar studenten en gång i livet...

Vilken förälder vill missa en födsel? - välkommen till världen! Det är det första, men nu är det verkligen Välkommen till världen. Till det riktiga livet. Jag kommer födas på nytt. Vuxenfödas, ut i det nya livet.. Förstår ni mig?

Om folket inte vill komma och hälsa på mig, varför i helvete ska jag komma och hälsa på dom?

Jag är bara så jävla ledsen. Nu vet ni hur jag känner. Tack för mig!


Viktigt att läsa innan du kommenterar:

¤ Reklam publiceras ej
¤ Kränkande kommentarer tas genast bort
¤ ip-nummer är oerhört lätta att spåra

¤ Jag gör inte längre gratis bloggdesigner

» Matilda

stackan:( du vet att jag finns här om du vill prata med mig eller bara umgås med mig;) alltid din;)

2009-05-08 // 15:08:55
URL: http://matehilda.blogg.se/
» jenny a

Stå på dig och DINA känslor...kan förstå att det inte riktigt känns som att ge och ta känns äkta i detta läget. Kram på dig / "tant Jenny"

2009-05-08 // 19:24:43
» Amanda

Usch... :o/ Jag vet precis hur det där känns. Har varit i samma situation själv flera gånger. men mitt tips till dig, även om det kanske är svårt nu, är att se till alla dom som faktiskt prioriterar dig. Du känner dig säkert ratad, bortglömd, som om du inte är värd nåt alls - MEN du har många andra som faktiskt bryr sig. Du har en underbar mamma och du har underbara farbröder och också extra farmor och extra farfar. Istället för att fokuser på den du tycker sviker (jag gissar pappa svek känns störst nu) så tänkt på alla dom du faktiskt har!

Hoppas du får en fin student trots att pappa inte är där!

Kram

2009-05-09 // 10:41:00
URL: http://creyla.blogg.se/
» Matilda

jag vill bara säga att jag tycker du är jätte jätte fin i din nya hårfärg. den passar dig grymt bra och du är såå söt;)

2009-05-09 // 16:09:41
URL: http://matehilda.blogg.se/
» ღ Mamma Russin

hej...

usch vad tråkigt för dej.. min pappa var likadan tyvärr.. att han inte kom var för han inte ville träffa min mamma.. och så är det än idag, han firar alla födelsedagar före eller efter den verkliga kalas dagen.. jag har vant mig nu , vid 37 års ålder.. tråkigt men sant..



du vart jätte fin i håret iaf och jag önskar dig den bästa studenten.. :)

KRAMAR

2009-05-10 // 17:25:01
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
» Anonym

hej tjejen hoppas du får en riktigt rolig student.önskar dig all lycka. vad fin du är i ditt nya hår. många pussar o kramar älskar dig.tanten sara från hosaby

2009-05-16 // 14:07:04

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Vår förlovning: 11/11 -11 kl.11.11