Ja må hon leva.

Nej, nej, nej, nej! I vår familj sjunger vi inte "Ja må hon leva" till varandra när någon fyller år, vi sjunger "Vad är det för en dag" istället. Den är mycket bättre. Så speciellt idag ska jag tillägna denna fina visa till mig själv då jag fyller hela 22 år. Så;
 
Vad är det för en dag?
Vad är det för en dag?
Nej, det är ingen vanlig dag,
för det är min födelsedag.
HURRA HURRA HURRA!!
 
Kan man tro att denna barnrumpa fyller 22 idag? ;) haha
 
 
 
 
 
08.49 ploppade jag ut ur mammas mage. Nu ska jag gå och ha en AWESOME födelsedag. PUSS

Viktigt att läsa innan du kommenterar:

¤ Reklam publiceras ej
¤ Kränkande kommentarer tas genast bort
¤ ip-nummer är oerhört lätta att spåra

¤ Jag gör inte längre gratis bloggdesigner


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Vår förlovning: 11/11 -11 kl.11.11