Min önskelista

Det är ju som så att jag snart fyller år. Och många frågar vad jag önskar mig! Så jag har slängt ihop en liten önskelista för er som är intresserade ;)

Min Önskelista:

Torka aldrig tårar utan handskar - Jonas Gardell (inbunden)

Känns konstigt att vakna i sin egen säng -Sophie Adolfsson (inbunden)

Andra romaner eller erotik-böcker (inbundna)

Converse strl 6 (39) vinröda, vita, bruna, marinblåa, mörklila

Långa hängande örhängen

Biobiljetter

Smink

Pengar

Rödvin

Virkgarn mörka färger

Presentkort lagerhaus

Presentkort inredningsbutiker

Presentkort IKEA

Presentkort Ullared

DVDfilm Disneyklassiker (6,7,8,9,10,11,14,17,19,22,25,26,28,29,34,46)


Viktigt att läsa innan du kommenterar:

¤ Reklam publiceras ej
¤ Kränkande kommentarer tas genast bort
¤ ip-nummer är oerhört lätta att spåra

¤ Jag gör inte längre gratis bloggdesigner


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Vår förlovning: 11/11 -11 kl.11.11