Sweet Dreams

Härom helgen så var mamma och jag på GeKås i Ullared. Meningen var att vi båda skulle åka hemifrån (jag från Göteborg med kollektivt, mamma från Karlshamn med bil) på fredagsmorgonen. Men på torsdagseftermiddagen så ringde mamma mig och frågade om vi inte skulme åka upp redan (då) ikväll och sova på Sweet Dreams Bed&Breakfast istället. Vilket jag tyckte var en mycket bra idé.

Så jag skyndade mig hem efter jobbet, packade väskan och tåg tåget till Varberg där jag sedan bytte till buss mot Ullared. (väldigt snabbt, och smidigt)

Sweet Dreams B&B var ett gudomligt ställe att stanna på. Det kändes som ett slott och var hur mysigt som helst. Gammaldags inredning, högt i tak och jättemysiga rum. Där kommer vi verkligen att bosätta oss fler gånger vid övernattning i Ullared.

Visst ser det helt underbart ut?


Viktigt att läsa innan du kommenterar:

¤ Reklam publiceras ej
¤ Kränkande kommentarer tas genast bort
¤ ip-nummer är oerhört lätta att spåra

¤ Jag gör inte längre gratis bloggdesigner


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Vår förlovning: 11/11 -11 kl.11.11