Yes I can

Ställde kl på 06.20 idag och gav mig fan på att jag skulle träna. Så när klockan ringde så flög jag upp, tog på mig träningskläderna och gick ner till gymmet.

Kl 07.00 började indoor walking-passet och satan vad skönt det var. Fick verkligen mersmak nu och vill definitivt göra fler morgonpass. Dels så var det sjukt gött och dels är det enda tiden på dygnet jag kan träna (Martin är ju hemma med Codjo)

Så det kommer bokas fler pass så den som vill haka på är HJÄRTLIGT VÄLKOMMEN! Det är på Fitness 24-7 och ett månadskort med tillgång till ALLT kostar bara 199 kr i månaden.

Do it. I did.


Viktigt att läsa innan du kommenterar:

¤ Reklam publiceras ej
¤ Kränkande kommentarer tas genast bort
¤ ip-nummer är oerhört lätta att spåra

¤ Jag gör inte längre gratis bloggdesigner


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Vår förlovning: 11/11 -11 kl.11.11